Jan. 27, 2014

Kände nästan på mig att ja skulle bli hemma.
Vaknade några ggr inatt, vaknade halv 7 kunde inte somna om förens typ 8.
Gick upp 10.
Bara legat i soffan, mensvärk + öronskit inte lätt..
Blir hemma imorgon också, ska till sjukhuset då, kommer gråta för sist jag var där för ett halvår sedan var de 3 pers som undersökte mig och en fick hålla mig i handen hahaha! larvig ja vet, men de gör fruktansvärt ont, med blåsningar osv.
Men sen är de över iallfall.
Sen är jag nog tillbaks på jobbet onsdag om jag inte har allt för ont.
Ni kanske tänker att varför jobbar hon inte när hon har ont i öronen, men smärtan är enorm i omgångar och då har man inte kraft, ork osv till att vara hemma hos folk och vara glad och trevlig och skena runt med högtryck i öronen.
Så aa nu vet ni.
Har trösätit lite smörgåstårta eller räkbomb, samma sak.
Ligger helt forever alone, då hjärtat skulle kommit hit ikväll men vi ändrar på det nu. bäst så!
men men nu har ja inget mer att säga mer än aty ja fyller år snart woppwoop, tagga kryssning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback